Γιώργος Τζιβελέκηςtzivelekis@gmail.com Γεννημένος στην Αθήνα, ο Γιώργος Τζιβελέκης πέρασε τα νεανικά του χρόνια σπουδάζοντας βιολί, βυζαντινή μουσική, θεωρία και αρμονία κλασικής μουσικής στο Ωδείο Αθηνών. Αργότερα, παρακολούθησε τη Σχολή Ήχου & Εικόνας Παπαντωνοπούλου όπου εξειδικεύτηκε στη λήψη και την επεξεργασία του ήχου στον κινηματογράφο και την μουσική βιομηχανία. Την αποφοίτησή του ακολούθησε η Νέα Υόρκη όπου σπούδασε ηλεκτρικό μπάσο και τζαζ αρμονία στο Bass Collective. Αργότερα, παρακολούθησε σεμινάρια σεναριογραφίας “Short Film” και “Feature Film” στο New York University, σκηνοθεσίας στο Σχολείο του Σινεμά με τον Γ.Καραμπίτσο καθώς και σεμινάρια C.G.I., After Effects & animation (Blender). Έχει εργαστεί ως μουσικός εκτελεστής, συνθέτης και ενορχηστρωτής τραγουδιών. Συνεργάστηκε με πολλούς Έλληνες συνθέτες και τραγουδιστές σε ηχογραφήσεις, με συμμετοχή σε πάνω από 600 τραγούδια δισκογραφίας, καθώς και σε ζωντανές παραστάσεις σε όλο τον κόσμο. Έχει δημιουργήσει κείμενο, στίχους, ήχο και μουσική σε πάνω από 3000 ραδιοφωνικές /τηλεοπτικές διαφημίσεις, μουσικά σήματα/jingles, κλπ. Το 2021 τον βρίσκει να εργάζεται στην παραγωγή της 3ης μικρού μήκους ταινίας του (animation) και στην προ-παραγωγή της 1ης του σειράς μυθοπλασίας. Παράλληλα, αναπτύσσει νέα σεναριακά σχέδια. Λάτρης των ταξιδιών, του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της ταχύτητας, διαβάζει βιβλία, ζωγραφίζει και παρακολουθεί ταινίες. | |
ΕργογραφίαΣυνειδητοποιώντας το πάθος του να δημιουργήσει τέχνη πέρα απ’ τη μουσική και τη διαφήμιση, το 2014 ο Γιώργος άρχισε να ασχολείται με τη συγγραφή σεναρίων. Το 2016 γράφει και ανεβάζει την πρώτη του μουσικο-θεατρική παράσταση “Μουσαφιραίοι”. Η ανάγκη του να δει τα σενάριά του στην οθόνη, τον στρέφουν και στη σκηνοθεσία και το 2017, δημιουργεί την πρώτη του μικρού μήκους ταινία, “Blot", η οποία απέσπασε διακρίσεις από φεστιβάλ σε πολλές χώρες. To 2019 ολοκληρώνει τη 2η μικρού μήκους ταινία του, ”Smile-It®”, η οποία συνεχίζει το ταξίδι της σε διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο, έχοντας ήδη αποσπάσει πολλές διακρίσεις. | |